سایت تفریحی سرگرمی عکس سپیده
امروز پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ساعت 13:26 میباشد.
  • اخبار
  • سرگرمی
  • آشپزی
  • زناشویی
  • ماجرای خودکشی تلخ دو دختر۱۳ و۱۴ ساله/عکس

    ماجرای خودکشی تلخ دو دختر۱۳ و۱۴ ساله/عکس

    ماجرای خودکشی تلخ دو دختر۱۳ و۱۴ ساله/عکس   خودکشی دو دختر سیزده و چهارده ساله را در خیابان پیامبر غربی خیابان جهاد اکبر تهران… کانال تلگرامی علت خودکشی دختران سیزده و چهارده ساله در تهران   بررسی علت خودکشی دختران سیزده و چهارده ساله در تهران نشان می دهد که آنها قبل از اقدام به خودکشی […]

  • شانس بزرگ مسی برای زنده ماندن/عکس

    شانس بزرگ مسی برای زنده ماندن/عکس

    شانس بزرگ مسی برای زنده ماندن/عکس بر اساس گزارش سایت برزیلی Folha de Sao Paulo در حالی تیم فوتبال آرژانتین دو هفته پیش با یک هواپیمای مشابه هواپیمای سقوط کرده برزیلی پرواز کرد که ممکن بود به سرنوشت آنها دچار شود. این هواپیما که حامل مسی و بازیکنان آرژانتین بود از برزیل به ” بوینوس […]

  • حکم اعدام بابک زنجانی صادرشد

    حکم اعدام بابک زنجانی صادرشد

    حکم اعدام بابک زنجانی صادرشد حکم اعدام بابک زنجانی    معاون نظارت دیوان عالی کشور از تایید حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی خبر داد. حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی تایید شددکتر غلامرضا انصاری معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از […]

  • ماجرای قطع شدن شبکه منو تو

    ماجرای قطع شدن شبکه منو تو

    ماجرای قطع شدن شبکه منو تو X شبکه منو تو قطع شدX قطع شدن شبکه منو توX ماجرای قطع شدن شبکه منو توX شبکه منو تو شنیده می‌شود پس از شبکه من و تو (۲)، شبکه اول این رسانه ماهواره‌ای ضدانقلاب نیز در شرف تعطیل شدن است.  رازگشایی «کیهان» از تعطیلی شبکه «من و تو» شنیده می‌شود پس از […]

  • دار زدن کودک یک ساله توسط کارمند مهد کودک/تصاویر

    دار زدن کودک یک ساله توسط کارمند مهد کودک/تصاویر

    دار زدن کودک یک ساله توسط کارمند مهد کودک/تصاویر دار زدن کودک معصوم یک ساله توسط کارمند بی رحم مهدکودک   ماجرا ازین قرار است که در مينياپوليس امريکا يکي از پرسنل مهدکودکي قصد داشت کودک يک ساله اي را دار بزند که با حضور والدين کودک ديگري از محل گريخت. خوشبختانه حضور والدين يکي […]

  • همه چیز در مورد انجماد بدن انسان

    همه چیز در مورد انجماد بدن انسان

    همه چیز در مورد انجماد بدن انسان   مطمئنا برای تان جالب خواهد بود تا با جزئیات انجماد بدن برای زنده شدن در آینده بیشتر آشنا شوید. پس با ما همراه شوید. انجماد پس از مرگ چگونه فرایندی است؟ سرمازیستی (Cryonics) و نگهداری در سرما (Cryopreservation) دو شاخه جدید علم هستند که اخیرا زیاد درباره […]

  • غرق شدن دختر دانشجو در سیل خرم آباد/فیلم

    غرق شدن دختر دانشجو در سیل خرم آباد/فیلم

    غرق شدن دختر دانشجو در سیل خرم آباد/فیلم دختر دانشجو در سیل شدید خرم آباد می خواست که سوار خودروی پژو شود که پایش لیش خورد و به درون سیل افتاد و کشته شد و راننده پژو هیچ واکنشی نشان نداد.   فیلم غرق شدن دختر دانشجو در سیل خرم آباد و بی تفاوتی رهگذران […]

  • بستن تبلیغ
    تبلیغات

    فروش سارافون ارزان

    ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر

    1436632136

    این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه اصل فروش ارائه می شود.

    ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها

    روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا
    محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست
    پرداخت نمایید.
    خـريد پستي >> قيمت فقـط :۴۵۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما
    1352971655

      
  • تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ | تعداد بازدید : 4575 بازدید | نظرات 4 نظر | دسته بندی : دانلود فیلم و سریال جدید و داغ روز , دانلود فیلم و سریال های ترسناک
  • دانلود فیلم جدید گودزیلا اژدهای ترسناک Godzilla 2014 دوبله فارسی کلیپ

    دانلود فیلم جدید گودزیلا اژدهای ترسناک Godzilla 2014 دوبله فارسی کلیپ

    دانلود فیلم جدید گودزیلا اژدهای ترسناک Godzilla 2014 دوبله فارسی کلیپ

    نوشته جدید سایت تفریحی و فیلم شنبه ۲۳ اسفند ۹۳ : دانلود فیلم جدید گودزیلا اژدهای ترسناک Godzilla 2014 دوبله فارسی کلیپ,دانلود مجموعه کامل فیلم های گودزیلا ژاپنی آمریکایی,دانلود بهترین و برترین فیلم های گودزیلا,دانلود فیلم جدید گودزیلا ۲۰۱۴ با لینک مستقیم,دانلود فیلم ترسناک گودزیلا با لینک مستقیم و کیفیت بالا,دانلود فیلم هیولای بزرگ گودزیلا ۲۰۱۴ با دوبله فارسی زیرنویس دار کیفیت بالا,دانلود گودزیلا فیلم زبان اصلی بدون سانسور دارای صحنه,دانلود فیلم زیبای گودزیلا علیه گیدورا,دانلود فیلم قدیمی گودزیلا علیه بیولانته,دانلود فیلم جدید گودزیلا در کرج و سواحل ولز,دانلود صحنه های زیبا و خوفناک ترسناک از فیلم گودزیلا ۲۰۱۴,تصاویر و عکس های بازیگران مرد و زن فیلم گودزیلا ۲۰۱۴,دانلود کلیپ و تریلرهای جدید و زیبا از فیلم ترسناک گودزیلا ۲۰۱۴,دانلود تمامی و همه فیلم های قبلی قدیمی و جدید گودزیلا,عکس های زیبا دیدنی تصاویر ترسناک از گودزیلا,کاریکاتور و نقاشی های زیبا ترسناک خشن اژدها هیولا گودزیلا,نقد و برسی انتقاد فیلم گودزیلا GODZILLA 2014

    در این لحظه از سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی و فیلم سپیده ۳pide.ir مجموعه کامل گالری تصاویر و عکس های زیبا دیدنی ترسناک خوفناک و وحشتناک شگفت انگیز باورنکردنی خشن از فیلم جدید آمریکایی گودزیلا ۲۰۱۴ اژدها و هیولای ترسناک بزرگ و همچنین دانلود ترینر و صحنه هایی زیبا و فراموش نشدنی از این فیلم + دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت بالا اچ دی HD فیلم گودزیلا ۲۰۱۴ ساخت آمریکا رو براتون قرار دادیم . همانطور که می دانید سری فیلم های گودزیلا با موضوع فیلم های اکشن و مهیج ترسناک هر ساله نسخه جدیدتر این فیلم ساخته می شود ولی بنیانگذار فیلم گودزیلا کشور ژاپن می باشد و اولین سری از این فیلم رو هم ژاپنی ساخته اند ولی بعدها هالیوود به خاطر جذاب بودن این فیلم و همچنین به علت استقبال زیاد مردم و مخاطبان از فیلم گودزیلا اقدام به ساخت نسخه های جدید و حرفه ای این فیلم کرد .

    Download new movies dubbed in Farsi Godzilla 2014 Godzilla scary dragon clip, download the complete collection of American, Japanese Godzilla movie, Godzilla Download the best and greatest movies, download new movie Godzilla 2014 with direct links, download high quality horror film Godzilla Direct Download Big monster movies dubbed Godzilla 2014 with Farsi subtitles with high quality, download movie Godzilla has the uncensored original language, download movie Godzilla against Gidora beautiful, old movie Godzilla vs. Biollante download, download new Godzilla film in Karaj and Wales coast, Download Scenes Beautiful and terrifying horror movie Godzilla 2014 Godzilla film images of male and female actors of 2014, clips or trailers and beautiful new horror film Godzilla 2014 Godzilla download any and all previous films old and new, beautiful scenic photos Scary Pictures of Godzilla, Godzilla monster dragon cartoon beautiful paintings violent horror, Godzilla film criticism and critical review

    همه چیز درباره فیلم گودزیلا,نقد و بررسی فیلم جدید گودزیلا ۲۰۱۴,بازیگران و کارگردان فیلم گودزیلا ۲۰۱۴,دانلود ترینر و صحنه های جذاب ترسناک از فیلم گودزیلا

    برای دانلود فیلم گودزیلا ۲۰۱۴ لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید

    http://dl.mihanfal.com/uptv/film/Godzila%202014_UPTV.tv.mkv

    منبع : سایت uptv.tv

    کمپانی بزرگ Warner Bros و Legendary Pictures به قولشان عمل کرده و بالاخره اولین تریلر رسمی Godzilla به کارگردانی Gareth Edwards را منتشر کردند ، در کنارش جدیدترین پوستر این فیلم را نیز می توانید مشاهده کنید . اول از همه لازم به ذکر می باشد اگر از این فیلم انتظار نمایش kaiju های عظیم الجثه را داشته اید با تماشای این تریلر نا امید خواهید شد اما در غین حال چشم انداز جدیدی که Gareth Edwards به این فیلم وارد کرده است شما را مشتاق تر از قبل می کند .
    در این تریلر چندین برداشت فوق العاده قرار دارد و فیلمبرداری مخصوصا در ۳۰ ثانیه ابتدایی که مربوط است به خروج سربازان از هواپیما و دود های قرمز که به برداشت سایه های گادزیلا ختم می شود ، عالی می باشد . مانند تیزر اولیه ی که در گذشته مشاهده کردیم ، این تریلر نیز آنچنان به هیولای عظیم الجثه ی ما نمی پردازد و همچنان در حالت محرمانه قرار دارد ، در انبوده دود و سایه صحنه هایی از Godzilla قابل مشاهده می باشد اما آن چیزی نیست که شاید انتظارش را داشته اید ، بنابراین باید برای تریلر های بعدی صبر کنید . تیزر غیر رسمی منتشر شده از Godzilla تاحدودی جذاب تر از این تریلر حس میشد اما حضور Bryan Cranston ، Aaron Taylor-Johnson و Elizabeth Olsen در این تریلر یک امتیاز بیشتر برای تماشایش به شما می دهد . جالب است بدانید Godzilla هیولایی که بسیار منتظر تماشایش می باشید ، تنها موجود بزرگ در این فیلم نیست و حال باید دید Gareth Edwards و Warner Bros چه وقت آنها را به مردم معرفی خواهند کرد ، در حقیقت گادزیلا در این فیلم در برابر موجوداتی قرار می گیرد که انسان های حریس باهث بوجود آمدنشان شده اند و حال دیگر تاب تحمل در مقابلشان را ندارند . دیگر بازیگران این فیلم را Juliette Binoche , David Strathairn , Ken Watanabe و Sally Hawkins تشکیل می دهند .

    دانلود سری جدید نسخه آمریکایی فیلم گودزیلا 2014 با کیفیت بالا از سایت

    دانلود سری جدید نسخه آمریکایی فیلم گودزیلا ۲۰۱۴ با کیفیت بالا از سایت

    فیلم Godzilla در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۴ بصورت سه بعدی اکران می شود .

    خلاصه داستان رسمی : براساس یک افسانه ی تازه متولد شده از داستان قدیمی Toho بنام Godzilla ، این فیلم بسیار تماشایی یکی از مهمترین و خطرناک ترین هیولاهای جهان را در مقابل موجودات دست ساز انسان که برای بقای نسل ما خطرناک می باشند قرار خواهد داد .

    بالاخره اولین تریلر و پوستر رسمی فیلم «گودزیلا» تولید مشترک دو کمپانی Warner Bros و Legendary Pictures منتشر شد؛ بنابر گزارش اختصاصی سینماباکس، این فیلم به کارگردانی Gareth Edwards قصد دارد تصویر جدیدی از آنچه که در گذشته هالیوود از کایجوهای ژاپنی نشان داده شده است، برای طرفداران خود به نمایش بگذارد و بیش از پیش به نسخه های اصلی خود وفادار باشد.

    این کارگردان در مصاحبه های قبلی خود گفته است : هیولای اتمی فیلم من با تعداد زیادی از هیولاهای مختلف مبارزه و مقابله خواهد کرد که البته در تریلر که الان پیش روی شماست هنوز خبری از آنها نیست و از کایجو اصلی نیز فقط چند نمای کوتاه به نمایش گذاشته شده پس ما همچنان باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده برایمان چه سوپرایزهایی دارند.

    تیم بازیگری این عنوان با بهره بردن از چند بازیگر مطرح سعی کرده بر جذابیت این عنوان بیافزاید که از جمله آنها “آرون تایلر جانسون” (فیلمهای Kick-Ass 1 & 2) ، “برایان کرانستون” (سریال Breaking Bad و فیلم Argo) و “الیزابت اولسن” (فیلم oldboy 2013) می باشند که تا اینجا انتخابهای مناسبی به نظر می رسند و باید منتظر ماند و دید در نهایت بازی آنها چه از آب درخواهد آمد؛ این عنوان در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۴ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳) به اکران عمومی درخواهد آمد.

    godzilla_posterژانر : اکشن | ماجرایی | فانتزی

    کارگردان : Gareth Edwards

    نویسنده : Max Borenstein

    بازیگران :
    Aaron Taylor-Johnson , Elizabeth Olsen , Bryan Cranston

    تاریخ انتشار : (May 16, 2014 (1393/02/26

    تا اینجا یازده نقد از “گودزیلا” در وبسایت متاکریتیک منتشر شده است، که فعلا نمره ۶۱ را برای فیلم به ارمغان آورده است. “تاد مککارتی” و “پیتر دیبراژ” به فیلم ۷۰ دادهاند، “جیمز راچی” ۶۰ و “پل مکلنیس” هم به فیلم نمره ۴۰ داده است. با این حساب نباید امیدی داشت که فیلم پا را خیلی فراتر از گودزیلای رولند امریش بگذارد. در ادامه خلاصه نقد گزیده این منتقدان را مرور میکنیم:

    رابی کالین منتقد تلگراف-امتیاز ۸ از ۱۰ (۴ از ۵)

    یک بلاکباستر تابستانی که نه تنها هیجان انگیز است، که هیجانش را با چنان تلاشی کمیاب سازمان داده است، که دلتان میخواهد فریاد خرسندی بربیاورید.

    تاد مککارتی منتقد هالیوود ریپورتر-امتیاز ۷ از ۱۰ (۳.۵ از ۵)

    فیلم عالی ساخته شده، اما چند شخصیت انسانی کسل کننده بار سنگینی را بر دوش فیلم انداختهاند که تیم بازیگری بین المللی و جالب فیلم هم نمیتوانند برایشان کاری از پیش برند. این گودزیلای جدید زرنگ است، خود آگاهی دارد، چشمانی تیز دارد و صد البته یک دابل شات برای بذله گوییِ گستاخانهاش میطلبد!

    پیتر دیبراژ منتقد ورایتی-امتیاز ۷ از ۱۰ (۳.۵ از ۵)

    یکی باید به برادران وارنر بگوید که: وقتی گودزیلایی بزرگ حضور دارد دیگراحتیاجی به ستارههای سینمایی ندارند. چون بی پرده بگویم: چه کسی شخصیتهای فیلمی که وحشیگریهای یک کایجو در آن خودنمایی میکند را بیاد میآورد؟

    جیمز راچی منتقد Film.com-امتیاز ۶ از ۱۰ (۳ از ۵)

    بهترین چیز در گودزیلای جدید این است که از هیچگونه هزینه و تلاشی برای ارائۀ یک گودزیلای غول پیکر پر ابهّت آیمکسی دریغ نکرده است.

    تام هادلستون منتقد نیویورک تایم اوت-امتیاز ۶ از ۱۰ (۳ از ۵)

    همیشه دیدن یک هیولای غول پیکر به اندازه یک آسمان خراش که از پسماندهای تمدن انسانی به وجود آمده جالب است، اما کمی درام انسانی هم جای دوری نمیرود.

    پل مکلنیس منتقد گاردین-امتیاز ۴ از ۱۰ (۲ از ۵)

    هرچند قابل پیش بینی و دو بُعدی اما گودزیلای جدید فاقد هرگونه زیبایی نیست. موسیقی الکساندر دسپلات نگهدارنده است و توجه به نکات گودزیلاهای کلاسیک خاطره انگیز!

    ریچارد کورلیس منتقد تایم-امتیاز ۳ از ۱۰ (۱.۵ از ۵)

    گودزیلای ادواردز برای اوج روز آخرالزمانی خود یک پا دو پا میکند. این فیلم میتواند برنده جایزه اکشنی که کمترین میزان اکشن را در دو سوم ابتدایی اش دارد شود. این فیلم یک فیلم بی داستان است، یک بسته خالی از محصول.

    گودزیلا نام هیولایی عظیم الجثه است که اولین حضورش بر پرده سینماها به مجموعه فیلمهایی ژاپنی به نام « گودزیلا » در دهه ۵۰ میلادی باز می گردد. اولین فیلم سینمایی ساخته شده براساس این شخصیت در ژاپن به فروش و محبوبیت بسیاری دست یافت و پس از آن دنباله هایی برای این مجموعه ساخته شد که تحت عناوینی همچون « گودزیلا علیه گیدورا » و مواردی مشابه، روانه سینماها شد و تا چند دهه فیلم محبوب ژاپنی ها بود.

    اما سالها بعد و هزاران کیلومتر دورتر در هالیوود، سری فیلمهای « پارک ژوراسیک » استیون اسپیلبرگ که حول محور دایناسورها می چرخید، به فروش بسیار بالایی دست یافته بودند و تهیه کنندگان نیز که از این استقبال به وجد آمده بودند، تصمیم گرفتند راهی برای در صحنه بودن این دایناسورهای عظیم الجثه در سینما پیدا کنند که « گودزیلا » و سابقه درخشانش را به یاد آوردند. البته آمریکایی ها در همان سالهایی که گودزیلا در ژاپن در اوج محبوبیت بود، تلاشهایی هم انجام دادند تا بلکه بتوانند این هیولای عظیم را به نوعی وارد داستانهای آمریکایی هم بکنند اما نتیجه کار چندان رضایت بخش نبود. به همین جهت در سال ۱۹۹۸ فیلمی تحت عنوان « گودزیلا » به کارگردانی رولند امریش و بازی متیو برودریک و ژان رنو به اکران عمومی در آمد که از هر نظر اثری بسیار سطحی و فاجعه بار محسوب می شد که نشانی از عظمت گودزیلا بر پرده سینماها نداشت. در واقع گودزیلایی که رولند امریش به سینماها آورده بود ابدا شباهتی به خودِ گودزیلا نداشت و بیشتر شبیه به دایناسوری بود که تحت تاثیر رادیو اکتیو قرار گرفته و کمی چهره اش دچار دگرگونی شده! حال پس از گذشت ۱۶ سال از فاجعه رولند امریش بر پرده سینماها، بار دیگر فیلمی براساس شخصیت تقریبا فراموش شده ” گودزیلا ” ساخته شده که تفاوت های آشکاری با نسخه سال ۱۹۹۸ دارد.

    فیلم با مقدمه ای جالب آغاز می شود که اشاره به زادگاه گودزیلا یعنی ژاپن دارد. فیلم در آغاز تماشاگر را به سال ۱۹۹۹ می برد و با زن و شوهری به نامهای جو و سندرا برادی ( به ترتیب با بازی برایان کرنستون و ژولیت بینوش ) آشنا می کند که در ژاپن در حال بررسی تحقیقات اتمی هستند اما دیری نمی گذرد که همسرِ جو از دنیا می رود و دنیا روی سر جو خراب می شود. سپس فیلم به زمان حال می آید و داستانِ پسر این زوج به نام فورد ( آرون تیلور جانسون ) را روایت می کند که هم اکنون به عنوان یک خنثی کننده بمب در خدمت ارتش نیروی دریایی آمریکا است و دارای همسر ( الیزات اولسن ) و یک فرزند ۴ ساله است. فورد پس از اینکه به وی خبر می رسد پدرش در ژاپن دستگیر شده، به ژاپن می رود تا پدرش که هنوز نتوانسته فقدان مرگ همسرش را فراموش کند و کماکان معتقد است که اتفاقات غیرطبیعی ۱۵ سال گذشته بر اثر زلزله طبیعی نبود و منشا دیگری داشته را به سان فرانسیسکو بیاورد. در همین حال خبر می رسد که یک موجود عظیم الجثه از دریا خارج شده و در حال آمدن به سمت شهر است و…

    « گودزیلا » را گرت ادواردز کارگردانی کرده که به دلیل ساخت یک اثر هیولا محور مستقل به نام « هیولاها » نزد سینماگران شناخته می شود. « هیولاها » که در سال ۲۰۱۰ به نمایش در آمد، توانست بازخورد مناسبی نزد مردم و منتقدان سینما بدست بیاورد و می توان گفت که بصورت غیرمنتظره ای، بسیار خوب از آب درآمد. « هیولاها » برعکس آثار مشابه ای که در آن هیولا به چشم می خورد، اصلاً شتابی در به تصویر کشیدن هیولای داستان نداشت و بیشتر پایبند به روابط میان شخصیت ها و روایت داستان بود. این ویژگی اصلی فیلم « هیولاها » حالا در فیلم « گودزیلا » نیز مشاهده می شود و به همین جهت مخاطب باید مدتها صبر کند تا اولین حضور گودزیلا را در فیلم مشاهده نماید.

    « گودزیلا » سال ۲۰۱۴ برخلاف نسخه ۱۹۹۸ ، توجه ویژه ای به توسعه شخصیت های داستان داشته و تا جایی که فیلمساز این امکان را داشته و کمپانی به کارگردان اجازه داده، ما شاهد پرداخت شخصیت ها در داستان هستیم. روابط میان فورد و جوئی برودی، قلب تپنده فیلم به شمار می رود و با اینکه ویژه نیست و انتظاری هم بابت منحصر به فرد بودنش وجود ندارد، اما خوشبختانه به خوبی در جریان فیلم شکل گرفته و حداقل می شود که مخاطب از مشاهده این روابط آزار نبیند. گرت ادواردز به خوبی مخاطب را با گذشته شخصیت اصلی داستان روبرو می کند و تمام دلایل لازم برای تصمیمات او در جریان فیلم را واکاوی می کند و شاید این اولین بار باشد که در سری فیلمهای « گودزیلا » پرداختی با اینچنین جزئیاتی به چشم می خورد.

    البته تلاش ادواردز برای پرداخت شخصیت، درباره دیگر شخصیت های داستان به توفیق چندانی نرسیده است. همسرِ فورد در فیلم که الیزابت اولسن نقش آن را ایفا میکند، تاثیر بسزایی در پیشبرد داستان ندارد و توجه چندانی به پتانسیل حضور در فیلم نشده است. اِلی همواره در سایه حضور دیگر شخصیت ها قرار گرفته و از این جهت شاید یکی از شخصیت های زائد داستان باشد. هرچند اگر بطور خلاصه بخواهیم داستانی که در « گودزیلا » روایت می شود را مورد بررسی قرار دهیم، باید گفت که این داستان نصفه و نیمه ابداً ظرفیتی بیش از آنچه که هم اکنون بر پرده سینماها نقش بسته، ندارد و نباید خیلی به آن سخت گرفت.

    اما خودِ جناب گودزیلا از نیمه های فیلم ، سر و کله اش در داستان پیدا می شود و انتظار تماشاگر را می شکند. خوشبختانه گودزیلا، برخلاف نسخه ۱۹۹۸ ، دارای شباهت های بسیاری به اثر کلاسیک ژاپنی سال ۱۹۵۴ دارد و از این حیث می توان اولین لحظه مشاهده وی را مساوی با زنده کردن نوستالژی های دوران کودکی برشمرد. البته گودزیلای داستان تغییرات ظاهری هم داشته که از جمله آن می توان به چاق تر(!) شدنش اشاره کرد که به نظر می رسد با توجه به انتقال داستان از ژاپن به ایالت متحده، دچار چنین تغییر فیزیکی در جثه اش شده باشد. اما سازندگان که همواره اعلام کرده اند به نسخه کلاسیک این مجموعه وفادار مانده اند، در طراحی چهره گودزیلا ظرافت بسیاری به خرج داده اند و به راحتی می توان گفت چهره گودزیلا کاملا مشابه نسخه کلاسیک سال ۱۹۵۴ طراحی شده است.

    در بخش اکشن نیز « گودزیلا » فارغ از بهم ریختگی های آشنای آثار بلاک باستری می باشد و این بهترین اتفاقی بود که می توانست برای این فیلم رخ دهد. خوشبختانه هیولای عظیم الجثه داستان ، تنها شخصیت محوری فیلم است و اُبُهت و ترسناک بودن آن به خوبی به تصویر کشیده شده است. گودزیلای گرت ادواردز مانند گودزیلای رولند امریش در سال ۱۹۹۸، فکر نمیکند و حتی در اواخر داستان وجه درام داستان را به جلو سوق نمی دهد! این گودزیلا واقعاً هیولایی عظیم الجثه است که سنگینی گام هایش لرزه بر تن مخاطب می اندازد و صدای مهیب اش که در اینجا با کمی تغییر در اوج و فرود مواجه شده، همچنان تاثیرگذار تر از هر نعره دایناسوری است!

    آرون تیلور جانسون در نقش اصلی این فیلم ، جدی تر از همیشه هست و خبری از بامزگی هایش در فیلم « اُردنگی » در اینجا ندارد. تیلور به خوبی موفق شده تا در نقش فورد که کاملا جدی است، خود را به عنوان بازیگر نقشهای اصلی تثبیت کند و فکر میکنم که حضور موفق تیلور جانسون در « گودزیلا » باعث شود تا از این پس بیشتر نام او را در آثار پر هزینه هالیوود شاهد باشیم و شاید هم به رسم سنت یک دهه ی گذشته، موفقیت های وی باعث شود تا یک نقش ” اَبَرقهرمانی ” نصیبش شود! دیگر ستاره فیلم برایان کرانستون است که حالا با به اتمام رسیدن سریال محبوب « برکینگ بد » ، می توان ردپای او را در آثار سینمایی هم مشاهده کرد. کرانستون در نقش جوئی برودی، حضور مهمی در داستان ندارد اما با اینحال کار خود را به خوبی انجام داده. ژولیت بینوش مشهور هم حضور کوتاه مدتی در فیلم دارد و این حضور به قدری کوتاه است که بهتر باشد اصلا در مورد آن صحبتی صورت نگیرد! الیزات اولسن

    هم همانطور که اشاره شد، حضور چندان ارزشمندی در داستان ندارد و شاید اگر می شد که فورد را مجرد به تصویر کشید، حتی داستان جذاب تر میشد!

    دانلود مجموعه کامل تمامی فیلم های ترسناک گودزیلا godzilla 2014 film

    دانلود مجموعه کامل تمامی فیلم های ترسناک گودزیلا godzilla 2014 film

    « گودزیلا » در مجموع ، بهترین نسخه از این هیولا در سینمای هالیوود محسوب می شود و اگر بخواهیم از نسخه کلاسیک ژاپنی سال ۱۹۵۴ صرف نظر کنیم، باید بگویم که « گودزیلای » گرت ادواردز بهترین نسخه از گودزیلایی است که تابحال بر پرده سینماها ظاهر شده است. این گودزیلا جلوه های ویژه تماشایی دارد و اکشن منسجم فیلم هم تماشاگر را سر شوق می آورد. در میان اینهمه زرق و برق و جلوه های ویژه و هیولا، « گودزیلا » داستانی را هم تعریف میکند که شخصیت ها در آن زنده هستند و می شود که مخاطب از تماشای آن لذت ببرد. پس مطمئن باشید که این « گودزیلا » می تواند شما را بسیار سرگرم کند هرچند که کماکان فیلمنامه مطابق انتظارات، مشکلاتی را به خود می بیند که فکر نمیکنم برای کسی اهمیت داشته باشد.

    حمله دوباره «گودزیلا» به پرده سینما

    «گودزیلا» که نسخههای قدیمی آن تا به حال چندین بار از شبکههای مختلف تلویزیونی ایران پخش شده و اواخر سال گذشته هم شبکه نمایش یک هفته به مرور این آثار پرداخت با یکسری ماجراجویی تازه روی پرده سینماهای جهان رفته است.

    نسخه جدید این اکشن ماجراجویانه و دلهره آور علمی ـ تخیلی، قصد احیای قصه این مجموعه فیلم کلاسیک ژاپنی را دارد. این در حالی است که صنعت سینما یک بار دیگر هم قبل از این در دهه ۹۰ میلادی، نسخه ای از گودزیلا را ارائه داد که قرار بود به احیای این مجموعه فیلم بپردازد. نکته جالب در ارتباط با نسخه جدید گودزیلا این که برای اولین بار این فیلم محصول مشترک سینمای دو کشور ژاپن و آمریکاست. صنعت سینمای ژاپن نه تنها در سرمایه گذاری این گودزیلای تازه شرکت داشته، بلکه هم عوامل فنی و تولید خود را در اختیار کادر فیلم قرار داده و هم در نگارش فیلمنامه دخالت مستقیم داشته است. به همین دلیل است که گفته می شود این نسخه جدید احیا شده، بسیار به قصه و حال و هوای نسخه اصلی و کلاسیک ژاپنی آن نزدیک است تا قصه و حال و هوای نسخه انگلیسی زبان دهه ۹۰ آن.
    ترس از حمله اتمی تازه

    مهم ترین نکته در ارتباط با گودزیلای جدید این است که مثل نسخه کلاسیک ژاپنی آن، وحشت عمومی نسبت به یک جنگ اتمی تازه را به تصویر می کشد. به این ترتیب، قصه فیلم به روشنی در این باره صحبت می کند که ظهور هیولای خفته در اعماق اقیانوس به دلیل آزمایش های اتمی آمریکا در شبه جزیره چین و ژاپن است. این نکته ای است که در قصه نسخه اصلی مجموعه فیلم گودزیلا وجود داشت، ولی نسخه دوباره سازی آن در سال ۱۹۹۸ با سکوت از کنار این مساله گذشت. در حقیقت، نسخه جدید گودزیلا تلاش زیادی کرده تا به قصه نسخه اصلی وفادار بماند. منتقدان سینمایی در زمان نمایش عمومی اولین قسمت گودزیلا در دهه ۵۰ میلادی، آن را وحشت مردم ژاپن از وقوع یک جنگ اتمی تازه ارزیابی کردند. در نوشته ها و نقدهای منتقدان به این نکته اشاره شد که مردم ژاپن نگران آن هستند که یک بار دیگر قربانی حمله اتمی شوند. به همین دلیل، آنها گودزیلا را خلق کردند تا بگویند یک حمله اتمی و تلاش برای تولید سلاح های هسته ای و اتمی می تواند چه عواقب تلخ وخیمی برای اهالی کره زمین داشته باشد. ژاپن تنها کشور جهان است که از سوی آمریکا مورد حمله اتمی قرار گرفت و هنوز هم آثار و تاثیرات تلخ و مرگبار این حمله روی زندگی مردم این کشور آسیایی مشهود است.
    ظهور گرانقیمت هیولا

    نسخه جدید گودزیلا را کمپانی برادران وارنر تهیه کرده و رقم دقیق هزینه های تولید آن اعلام نشده است. با این حال گفته می شود این فیلم یکی از محصولات پرخرج و گرانقیمت فصل تابستان سینماست و بیش از ۱۳۰ میلیون دلار صرف تولید آن شده است. اطلاعی از میزان سرمایه گذاری طرف ژاپنی در گودزیلای جدید نیست، اما گفته می شود صنعت سینمای ژاپن و تهیه کنندگان آن سعی دارند با این فیلم وارد بازار سینمایی انگلیسی زبان شوند تا از رقبای محلی خود دور نیفتند. در یکی دو سال اخیر، چینی ها در کنار تهیه کنندگان کره جنوبی تلاش تازه ای را برای ورود به تجارت انگلیسی زبان سینما انجام داده اند. این دو کشور با سرمایه گذاری بالا روی محصولات پرسر و صدای هالیوودی و در اختیار گذاشتن لوکیشن های متنوع و چشمنواز خود توانسته اند سهم خوبی بین فیلم های بلاک باستر پیدا کنند. تولید موفقیت آمیز فیلم هایی مثل «مرد آهنی ۳» و «ولورین» در آسیا، توجه صنعت سینمای ژاپن و سرمایه گذاران را نیز به خود جلب کرده است.
    سونامی ترسناک

    ظهور گودزیلا در سطح عمومی و بیرون آمدن او از اعماق آب های اقیانوس روی پرده سینما به صورت یک سونامی دریایی به تصویر کشیده شده است و این نوع نمایش حضور گودزیلا، پیام های زیست محیطی، اجتماعی و حتی سیاسی زیادی را با خود به همراه دارد. قبل از این کلینت ایستوود در سکانس ابتدایی hereafter پس از مرگ (۲۰۱۰) خود، یک سونامی دریایی را در معرض دید تماشاگران سینما قرار داد و این بار گودزیلا این سونامی را در مقیاسی بزرگ تر و وحشتناک تر به نمایش می گذارد. حضور گودزیلا با ویرانی و نابود کردن همه چیز همراه است. این حضور، تفاوتی با یک حمله اتمی ندارد و هیچ چیزی را سالم رها نمی کند. به نظر می رسد هیچ نیرویی توانایی مقابله با این خطر دهشتناک را ندارد. خلق گودزیلا به واسطه یک سری آزمایش اتمی آمریکاست که در مسیر غلطی می افتد. دو سال قبل هم اتفاق مشابهی در ژاپن رخ داد و پایگاه اتمی شهر فوکوشیمای این کشور با مشکلاتی روبه رو شد. این موضوع به صورت تیتر اول رسانه های بین المللی درآمد، اما قبل از هر چیز باعث وحشت وصف ناپذیر مردم ژاپن شد. تحلیلگران اجتماعی و سیاسی روی این نکته مهم انگشت گذاشتند که دولت ها چقدر برای جان مردم خود اهمیت و ارزش قائل هستند و چه تضمینی وجود دارد که فعالیت این پایگاه های اتمی وارد مسیر غلط و خطرناکی نشود. رسانه های گروهی ژاپن می نویسند اکران عمومی نسخه جدید گودزیلا دوباره این پرسش ها را در سطح وسیعی مطرح خواهد کرد.

    گودزیلای ناموفق

    صنعت سینمای آمریکا اولین بار سال ۱۹۹۸ سعی کرد نسخه ای موفق و انگلیسی زبان از مشهورترین و پرفروش ترین محصول کل تاریخ صنعت سینمای ژاپن ارائه دهد. در آن زمان برای کشاندن هیولای عصبانی مجموعه فیلم گودزیلا به خیابان های منهتن، از رولند آمریخ دعوت به همکاری کردند. این فیلمساز آلمانی تبار قبل از آن در فیلم علمی ـ تخیلی «روز استقلال» خود نیز تلاش کرده بود کره زمین و ساکنان آن را به واسطه حضور موجودات بیگانه فضایی از بین ببرد، اما این فیلمساز پولساز نتوانست با گودزیلای خود، فیلم پرفروش دیگری وارد جدول گیشه نمایش سینما کند. در حالی که ۱۳۰ میلیون دلار صرف تولید این نسخه انگلیسی زبان شده بود، تماشاگران آمریکای شمالی فقط ۱۳۶ میلیون دلار برای دیدن آن پرداخت کردند. نمایش عمومی فیلم با یک افتتاحیه بالا و خوب ۵۶ میلیون دلاری شروع شد. این مساله باعث خشنودی و دلگرمی تهیه کنندگانش شد و آنها تصور کردند با یک فیلم بسیار پرفروش روبه رو هستند که رقم فروش آن تا ۲۰۰ میلیون دلار هم می رود، اما فروش فیلم از هفته دوم شاهد کاهش چشمگیری شد. عدم موفقیت مالی و انتقادی گودزیلای رولند آمریخ باعث شد بحث تولید قسمت های بعدی آن متوقف شده و قسمت های جدید آن وارد مرحله تولید نشود. این در حالی بود که تهیه کنندگان فیلم در زمان تولید آن گفته بودند قصد دارند این فیلم را (مثل نسخه ژاپنی آن) تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی کنند.
    هیولای اصل!

    گودزیلا در اصل یک فیلم ژاپنی است که سال ۱۹۵۴ ساخته شد. گودزیلا موجودی خیالی است که به زبان ژاپنی او را گوجیرا (هیولا) صدا می زنند. نسخه اصلی گودزیلا را ایشیرو هوندا کارگردانی کرد. خود سازندگان فیلم هم انتظار استقبال گسترده و بالایی را از آن نداشتند، اما موفقیت بالای مالی فیلم در ژاپن، راه را برای تولید قسمت های بعدی آن هموار کرد. تا به امروز گودزیلا نه تنها در ژاپن لقب یکی از موفق ترین مجموعه فیلم سینمایی را گرفته، بلکه در سطح بین المللی هم کمتر فیلمی توانسته صاحب این تعداد دنباله و قسمت تازه شود. بجز مجموعه فیلم اکشن و جاسوسی جیمز باند ـ که تا به حال ۲۴ قسمت آن تولید شده ـ هیچ فیلم سینمایی دیگری نتوانسته اینقدر دوام بیاورد و قسمت های جدید آن جلوی دوربین برود. گودزیلا خیلی سریع به صورت یکی از نمادهای فرهنگی معاصر ـ هم در ژاپن و هم در بقیه کشورهای جهان ـ درآمد. کمپانی قدیمی توهو، تهیه کننده این مجموعه فیلم است و در کل ۲۸ قسمت آن را تولید کرد. در کنار فیلم های سینمایی گودزیلا، بازی های ویدئویی، کتاب های مصور و مجموعه های تلویزیونی هم براساس شخصیت وی تولید و وارد بازار شد. رسانه های گروهی ژاپن از گودزیلا به عنوان «سلطان هیولاها» یاد می کنند. منتقدان هم از این شخصیت به عنوان استعاره ای برای سلاح های هسته ای اسم می برند. برخی ژاپنی ها با وجود آن که گودزیلا در فیلم های خود دست به تخریب شهرها می زند، او را یک قهرمان می دانند. این لقب پس از آن به گودزیلا داده شد که وی در چند قسمت از این مجموعه فیلم به مبارزه با چند نیروی ویرانگر می پردازد، اما با وجود چنین اقداماتی، منتقدان سینمایی و اهل فن هنوز هم او را خطر و تهدیدی برای آدم ها و زمین می دانند.
    نامی که ماندگار شد

    ژاپنی ها از گودزیلا با نام گوجیرا اسم می برند. گوجیرا از تلفیق کلمات ژاپنی گوریرا (گوریل) و کوجیرا (نهنگ) گرفته شده، به معنی چیزی بین هیولا و نهنگ است که توانایی زندگی در اعماق دریا را دارد. با آن که بیش از ۶۰ سال از حیات گودزیلا می گذرد، هنوز نوع خلق این شخصیت در هاله ای از ابهام قرار دارد. کیمی هوندا ـ همسر بیوه ایشیرو هوندا ـ در چند مصاحبه اعلام کرد نسبت به این موضوع که یکی از کارمندان شرکت فیلمسازی توهو به صورت اتفاقی قصه گودزیلا را برای مسئولان کمپانی تعریف کرده، با شک و تردید صحبت می کند. کمپانی توهو سال ۲۰۰۴ پس از تولید «گودزیلا: جنگ های پایانی» اعلام کرد شخصیت افسانه ای خود را بایگانی می کند و فیلم دیگری از این مجموعه فیلم پرطرفدار را تولید نخواهد کرد. اعلام این خبر با واکنش های منفی زیادی در ژاپن روبه رو شد. منتقدان و تماشاگران سینما به صورت همزمان نسبت به این اقدام کمپانی توهو اعتراض کردند و گفتند تولید قسمت های این مجموعه فیلم دلهره آور علمی ـ تخیلی باید ادامه پیدا کند. به همین دلیل، بسیاری از تحلیلگران سینمایی پیش بینی کردند مسئولان کمپانی توهو حرف خود را پس گرفته و تولید قسمت های تازه گودزیلا را ادامه دهند، اما با گذشت زمان مشخص شد این پیش بینی غلط بوده و تهیه کنندگان فیلم علاقه ای به بازگشت به گذشته و خلق ماجراجویی های تازه براساس این شخصیت مشهور کلاسیک خود ندارند. در طول سال های گذشته، طرفداران مجموعه ژاپنی فیلم گودزیلا چشم انتظار ساخت قسمت جدیدی از آن هستند و هنوز امید خود را در این رابطه از دست نداده اند. این در حالی است که آنها گفته اند گودزیلا یک شمایل ژاپنی بوده و برایشان تولید فیلمی انگلیسی (یا خارجی) زبان با حضور گودزیلا قابل قبول نیست. آنها عروسک آهنی خود را ـ که روی پرده سینما کاملا مشخص است یک اسباب بازی است و در فیلم های آن اثری از جلوه های پیشرفته و قابل قبول ویژه کامپیوتری نیست ـ می خواهند و هیولای طبیعی محصولات آمریکایی برایشان معنی و مفهومی ندارد.

    در میان خیل فیلم های پاپ کورنی مثل “Captain America/کاپیتان آمریکا” و “Amazing Spider-Man/مرد عنکبوتی شگفت انگیز” که مردم آن ها را از سر ادب و گاهاً اجبار می پذیرند،اکران فیلم سرگرم کننده ای که مردم برای دیدن آن هیجان زده هستند،نکته مثبتی است.آن فیلم ها به بهانه های خاصی مثل امنیت دولت ملی رئیس جمهور عزیز ما،یا سرمای طاقت فرسای زمستان در شرق آمریکا که هنوز هم عده ای از هم وطنان ما با تبعات آن دست و پنجه نرم می کنند (اشاره به “Captain America:The Winter Soldier/کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان) به نمایش در می آیند.چاره ای هم نداریم،اوضاع این گونه است و کاری جز استفاده حداکثری از شرایط موجود از دستمان ساخته نیست!نیت دوستان عزیزمان در هالیوود خیر است،آن ها دوست دارند ما صرفاً تفریح کنیم و زیاد به مغزمان فشار نیاوریم!
    برای ساخت و اکران “Godzilla/گودزیلا” هیجان انگیز گَرِت اِدوُردز احتیاجی به چنین دست آویزهایی نبوده است.فیلم برای عمده سینماروها مثل معجونی دل پذیر است و آن را باید فیلمی صد شکن در حد فیلم “Jaws/آرواره ها” اِستیوِن اِسپیلبِرگ دانست.(تنها فیلم اِدوُردز تا پیش از این فیلمی کم هزینه به نام “Monsters/هیولاها” بوده است) فیلم پر از جلوه های ویژه چشم نواز است و از وجود درون مایه های اخلاقی هم بهره می برد.جادوی فیلم هم در عناصر غول پیکر آن است-که سر و کله شان دیر پیدا می شود،البته ارزش صبر کردن را دارند-و هم در عناصر کوچک آن.از این عناصر کوچک می توان به بازی ظریف دیوید اِستِرادِیرن در نقش دریا سالار نیروی دریایی ایالات متحده اشاره کرد که وظیفه از بین بردن سه هیولای فیلم بر دوش او نهاده شده است،او جدیت را وارد نقشی کرده که غیر از این می توانست بسیار کلیشه ای شود.در صحنه ای که دانشمند ژاپنی ساعت جیبی پدرش،که در ساعت ۸:۱۵ روز شِش آگوست سال ۱۹۴۵ (لحظه فرود بمب اتمی روی هیروشیما) متوقف شده را به اِستِرادِیرن نشان می دهد،دریا سالار به واقع شوکه می شود.
    این تنها یکی از نمونه تلاش های فیلم نامه نویس،مَکس بورِنستاین و داستان نویس،دِیو کَلَهَم،در خلق دنیایی واقعی است.دنیایی که توسط هیولاهای ما قبل تاریخی برخاسته از خواب که وجود انسان برایشان بی اهمیت است تهدید می شود،اما این دنیا هیچ گاه حس یک فانتزی یا داستان کامیک سطحی را به خود نمی گیرد.فیلم از تدوین سرسری و عجولانه که فیلم های اکشن را بی سر و ته می کند در امان مانده و اِدوُردز،شِیمِس مَگاروِی فیلم بردار و سایر عوامل فیلم فضایی گیرا ایجاد کرده اند که صحنه های اکشن آن در خدمت فیلم و معانی پس پرده آن هستند.به راستی فیلم صحنه های با شکوه کم ندارد،از خروج قطار از ریل در کوهستان های سیْئِرا نِوادا گرفته تا برخورد سونامی دست پخت هیولا به ساحل وایکیکی هاوایی و تخریب تقریباً کامل لاس وِگاس.در کل حس رنج و نابودی در سراسر فیلم جریان دارد که ممکن است به مذاق عده ای از بینندگان خوش نیاید؛هر چه باشد این یک فیلم آخرالزمانی سخیف به سبک آثار مایکِل بِی نیست.
    از لحاظ بصری چندین نمای چشم گیر در فیلم هست که برای تماشای دوباره آن ها لحظه شماری می کنم،سر آمد آن ها صحنه ای است که گروهی از چتر بازان با مُنَوَّر های روشن متصل به مچ پای خود،از ارتفاع دَه هزار متری روی سَن فِرَنسیسکو می پرند،در حالی که قطعه محسور کننده “مرثیه” از جورجی لیگِتی هم در حال نواخته شدن است.این صحنه مرا به یاد دیوی که در “بهشت گم شده” به هَفِیسْتِس (خدای آتش و آهن گری در یونان باستان) تشبیه شده بود انداخت،موجودی که یک روز تمام در حال سقوط از آسمان است:”از صبح دَم تا ظهر…از ظهر تا تولد غروب”؛سربازان از مه آلودگی منجمد طاق آسمان به درون ابرها فرو می روند و بار دیگر از میان ابرها پدیدار می شوند تا روی شهر خاکستری فرود بیایند،شهری که میدان نبرد هولناک و مرگ بار خزنده و حشره ای غول آسا شده است.این نما نه تنها مسخره نیست بلکه شگفت انگیز و خیره کننده است و مقایسه ای که با آن شعر حماسی انجام دادم آن قدر که به نظر می رسد بیجا نیست.سِریزاوا،دانشمند ژاپنی با بازی کِن واتانابه (نام او به شخصیتی در “Godzilla/گودزیلا” سال ۱۹۵۴ ایشیرو هاندا اشاره دارد) پیش از این متوجه این موضوع شده که در مقایسه با ما انسان ها،گودزیلا یک خدا است.
    غر و لندهای بسیاری در مورد محدود و ناکار آمد بودن درام انسانی ارائه شده در “Godzilla/گودزیلا” مطرح شده اند که بی راه هم نیستند،زیرا افسر جوان نیروی دریایی،فورد برودی (اِرِن تِیلِر جانسِن) و همسرش اِل (اِلیزابِت اُلسِن) که پرستار اورژانس است،شبیه یکی از همان زوج های مصنوعی و تکراری در فیلم های ژانر فاجعه به نظر می رسند.نمی خواهم تا آن جا پیش بروم که ادعا کنم این یک روی کرد هوشمندانه است اما لااقل می توان گفت که این ایراد آن چنان هم مهم نیست.از طرفی اِدوُردز در “Godzilla/گودزیلا” بسیاری کلیشه های کهنه فیلم های اکشن پر خرج را بر انداخته اما شجاعت و سادگی فورد و اِل را به منظور خاصی باقی گذاشته است.آن ها از جنبه تلاش برای زنده ماندن قهرمان فیلم هستند.هیچ یک از آن ها تلاش نمی کند با سلاحی عجیب و غریب و در حالی که در کمال خون سردی مشغول لفاظی است،هیولا را نابود کند؛هیچ یک از آن ها ادعا نمی کند که عشق شان توان غلبه بر آخوندکی غول پیکر و برخاسته از اعماق زمان را دارد.(گمان می کنم کمی از داستان را فاش کردم و به این خاطر عمیقاً متاسف هستم)
    شخصیت های فیلم،از جمله فورد و اِل،برای دادن پیشینه به داستان و از آن مهم تر دادن جنبه ای انسانی در فیلم حضور دارند،وگرنه در فیلمی که فرض نابودی بشر با تمام تاریخ و دست آورد و عشق و هنرش مطرح می شود چطور می شد به این مسائل اهمیتی دوباره بخشید.فیلم “Godzilla/گودزیلا” تنها یک قهرمان واقعی دارد،یعنی همان جانوری که به راحتی عبور کردن تمساحی از زیر قایق،از زیر ناو هواپیمابر در آب های اقیانوس آرام عبور می کند.همان طور که دکتر سِریزاوا در قسمتی از فیلم می گوید،گودزیلا شکارچی برتر دنیای ما قبل تاریخ بوده است.آزمایش های هسته ای دهه پنجاه او را از خواب خود در اعماق اقیانوس بیرون کشیده اند و دولت ها تا آن جا که توانسته اند وجود او را چون یک راز مخفی کرده اند.دست آخر وقتی گودزیلا به تمام قامت پر شکوه خود می ایستد و با نعره خود هیولایی درنده و تحسین برانگیز از جنس جوهره رام نشدنی طبیعت را به نمایش می گذارد،بیننده ناگزیر در جای خود میخ کوب می شود،زیرا هیولا ورودی خیره کننده دارد.
    بسیار پیش از رسیدن به این نقطه فیلم،اِدوُردز درامی قوی و غنی ایجاد کرده که به وقایع و فجایع تاریخی و طبیعی اشاراتی فراوان دارد:آزمایش بمب های هیدروژنی در جزایر اقیانوسی،فاجعه اتمی فوکوشیما و سونامی جنوب شرقی آسیا از این جمله اند.این باز سازی “Godzilla/گودزیلا” تا حدودی طعم و مزه آثار نیِل گِیمِن و فیلیپ کِی دِک را دارد؛زیرا دنیای درون فیلم از سویی بسیار به دنیای واقعی شبیه است و از سویی تفاوت هایی ظریف دارد.به دلیل پیچیدگی هایی که در همان اوایل فیلم ایجاد می شوند نمی توانم صحبت زیادی درباره داستان آن بکنم.فورد برودی با بازی اِرِن تِیلِر جانسِن،پسر یک زوج دانشمند اتمی (بِرایِن کِرَنستِن و جولیْیِت بِنوش) است که در حادثه مرموز خرابی نیروگاهی هسته ای که منجر به آلودگی بخش هایی از توکیو شد،حضور داشتند.این بخش های توکیو تا زمان حال در فیلم هنوز محافظت شده و قرنطینه باقی مانده اند.زمانی که فورد از ماموریتی به خانه اش در سن فِرَنسیسکو باز می گردد،تماسی ناخوانده از ژاپن دریافت می کند:پدر او که حالا مردی گوشه گیر و منزوی شده و در آپارتمانی کوچک زندگی می کند به جرم تلاش برای بازگشت به منطقه قرنطینه بازداشت شده است و ظاهراً این اولین تلاش او هم نیست.
    با در نظر گرفتن عنوان فیلم و این نکته که سِریزاوا و همکارش،ویویْئِن گِراهام (سالی هاکینز)،پیش از این نقطه در فیلم کشفی زیر زمینی و هشدار دهنده در فیلیپین انجام می دهند،می توان حدس زد که ادعاهای دیوانه وار کِرَنستِن درباره اتفاقات سال ۱۹۹۹ آن قدر هم دور از ذهن نیستند.او از فورد می خواهد برای آخرین بار به درون منطقه قرنطینه،جایی که پانزده سال پیش خانه آن ها بوده و حالا با گیاهان استوایی و سوسک های بزرگ تر از حد معمول پر شده،نفوذ کند.این جا است که پی می بریم سِریزاوا،ویویْئِن و ارتش ایالات متحده چه چیزی را مخفی کرده اند:این خبری بد برای بشریت است و تصور این که این موجود تحت کنترل قرار دارد هم توهمی بیش نیست،زیرا او قصد دارد از قفس خود خارج شده و به جست و جوی جفتش برود.در ضمن این موجود “Godzilla/گودزیلا” نیست.
    با توجه به قدرت و اشتهای این موجود کینه جو-بعد از روبرو شدن او با یک زیر دریایی اتمی روس،زیر دریایی سر از جنگل استوایی اوآهو در می آورد-گودزیلا هر قدر هم که برای ما اهمیتی قائل نباشد،تنها امید ما است.تا کنون فیلم های هیولایی زیادی با محور موعظه و سر زنش در مورد جنگ و تعصب ساخته شده اند؛پیام پنهان این ژانر همواره این بوده که ما خود مسبب بلایایی هستیم که بر سرمان نازل می شود.اما “Godzilla/گودزیلا” نمی خواهد انسانی را از میان خیل انسان های معمولی بیرون کشیده و تبدیل به قهرمان کند.البته شخصیت تِیلِر جانسِن بیش از حد متوسط باهوش و توانا است اما فیلم چندین بار این موضوع را روشن می کند که او به تنهایی هیچ شانسی برای غلبه بر این هیولاها ندارد.این از معدود فیلم های هالیوودی است که وقتی قهرمان آن ادعا می کند برای رویارویی با مرگ آماده است،بیننده می تواند بپذیرد و بزرگی این احساس را درک کند.

    دانلود فیلم ترسناک اژدها هیولای غول پیکر گودزیلا با دوبله فارسی,گودزیلا با لینک مستقیم بدون سانسور زبان اصلی زیرنویس

    دانلود فیلم ترسناک اژدها هیولای غول پیکر گودزیلا با دوبله فارسی,گودزیلا با لینک مستقیم بدون سانسور زبان اصلی زیرنویس

    بر اساس روان شناسی حاکم بر فیلم های بزرگ هالیوودی،بیننده مذکر جوان احتیاج به ابر قهرمانی خلل ناپذیر دارد تا بتواند خلا احساس امنیت درونی خود را پر کند.به شخصه علاقه مندم ببینم این فیلم بعد از آخر هفته ابتدایی و پر سر و صدای خود چه عمل کردی خواهد داشت،زیرا هر چه باشد از فرمول کلیشه ای ذکر شده در بالا استفاده نکرده و در عوض شاهد نسخه ای بزرگ سالانه تر هستیم که هضم کردنش کمی مشکل است:هر قدر هم که بشر توهم قدرت داشته باشد در مقابل طبیعت کوچک است و نتیجه اعمال ما چیزی است که هیچ گاه انتظارش را نمی کشیدیم.شاید برای آموختن این درس لازم باشد زیر پای خزنده ای غول پیکر له شویم و البته عجب خزنده ای است این گودزیلا.

    توجه توجه : اگر از این مطلب خوشتون اومد لطفا در شبکه های اجنماعی مثل کلوب و فیسبوک و … اگر عضو هستید این مطلب رو با دوستانتان به اشتراک بگذارید با درج لینک این صفحه تا افراد دیگر نیز از این مطالب استفاده بکنند و آگاه شوند . پس اطلاع رسانی یادتون نره

    لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در مورد پست دانلود نسخه جدید اژدهای غول آسا بزرگ هیولای مخوف زیر دریا ترسناک وحشتناک افسانه و داستان و قصه های واقعی تخیلی گودزیلا فیلم ۲۰۱۴ ترینر نقد و بررسی را برای ما ارسال کنید با تشکر مدیریت سایت تفریحی و سرگرمی و عکس و آهنگ و دانلود سپیده www.3pide.ir

    برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , ,
    انتشار یافته: 4
    1. عالیه.
      لطفا اگر امکانش هست لینک دانلود فیلم گودزیلا علیه مگا گودزیلا یا گودزیلا علیه شاه گیدورا رو برام بذارین.
      با تشکر از لطفتون.

    2. این فیلم واقعا عالی وجالب است


    نظرات

    *

    code

    1445934183
    شكم بند هات شيپر، گن‌هاي مخصوص تناسب اندام براي پوشش روزمره هستند كه با فناوري پارچه‌هاي هوشمند نئوتكس NEOTEX ساخته شده اند كه دماي مركزي بدن را افزايش مي دهند و به شما كمك ميكنند كه موقع پوشيدن آن در طي‌ فعاليت‌هاي روزمره عرق كنيد، عرق كنيد و باز هم بيشتر عرق كنيد
    روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.
    خـريد پستي >> قيمت فقـط :۲۰۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    آخرین مطالب
  • پربیننده های : روز
  • هفته
  • ماه
  • آنچه کاربران در سپیده می خوانند